Diumenge 1 de juliol itinerari a Canet lo Roig

  1. Excursió a la sénia de Cardona, molí Manc i canalitzacions del Cervol

9.30 h. Plaça del País Valencià de Canet lo Roig.

L’objectiu de l’activitat és conèixer paratges naturals i construccions relacionades amb les activitats agrícoles i econòmiques dels nostres pobles.

Sortirem amb vehicles fins a la sénia de Cardona, petita sénia suposadament àrab i que utilitzava la força humana per al seu funcionament. Seguirem a peu fins al molí fariner de Manc, anterior a l’any 1350 i després per dins del llit del riu Cervol podrem veure part de les canalitzacions que feien funcionar els molins fariners.

Cal portar, roba i sabates còmodes per a caminar.

En tornar, dinar a les 14.00 h. a l’ermita de Santa Isabel (socis de l’Associació Cultural Canetana ”LO SUAbE” gratuït i no socis 5 €).

ATENCIÓ:  LES PERSONES QUE VULGUEU QUEDAR-VOS A DINAR, CAL QUE AVISEU ABANS A mauri.esteller@gmail.com O AL 654.75.71.56 O RESPONENT AQUEST CORREU. GRÀCIES.

 Organitza: Associació Cultural Canetana “LO SUAbE” de Canet lo Roig.

https://www.facebook.com/AssociacioCulturalCanetanaloSuAbe/

@AssociacioCulturalCanetanaloSuAbe

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s